dijous, 12 d’abril del 2012


Avui dijous 12 d'abril, ens han "robat" dels nostres drets a fer afers propis: 10 DIES.

He gastat 15 dies d'afers propis i a mi encara em queden 2; això pot ser cert o no?

Sí, sí. Aquest 2012 ja he gastat 15 dies d'afers propis, però i quan miro en el meu espai personal, el primer que veig és que m'ha sostret 10 dies (com a tot el PAS) i tot i així encara em queden 2 per gaudir.

Quin és el secret? doncs que dels 15 dies que he gastat, tan sols m'han estat autoritzats 6. Bé, cal aclarir a més que disposo de 2 dies afegits per antiguitat a la UB.

Què passarà ara amb els 9 dies gastats i en aparença no autoritzats? Els he fet al febrer-març i tampoc he rebut cap rebuig o denegació d'aquests dies. Com havia d'actuar jo? N'hi ha més casos comparables al meu cas? Què farà ara la UB en el meu cas i en altres de similars?

Però... i si no fa res... ¿no constitueix una discriminació vers la resta del PAS que li han sostret els 10 dies sense més avís previ?

INDIGNEU-VOS! no n'hi ha per menys.

En hem quedat sense 10 dies d'afers propis de lliure disposició. Això, companyes i companys, és sols el principi d'una realitat que no podem suportar en silenci.

Ara si, sense més excuses, hem de fer ben visilble la nostra INDIGNACIÓ COL·LECTIVA.


M. Jesús Núñez, PAS laboral i membre de la CGT-UB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada